شلیک 190 راکت به سوی صهیونیست ها طی 12 ساعت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شلیک 190 راکت به سوی صهیونیست ها طی 12 ساعت

گروه‌های مقاومت فلسطین از صبح تا عصر دوشنبه و طی 12 ساعت دست کم 190 راکت و موشک به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 17
کد خبر: ۸۸۳۲۵

شلیک 190 راکت به سوی صهیونیست ها طی 12 ساعتبه گزارش راهبرد معاصر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که از  7 بامداد امروز تا 7 عصر، دست کم 190 راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در حمله خمپاره‌ای مقاوت به سوی نظامیان صهیونیست اطراف غزه، دست کم یک نظامی مجروح شده است.

 

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها گفت: «دشمن جنایتکار صهیونیست طی ساعت‌های گذشته بمباران خانه‌ها و منازل مسکونی غیرنظامیان را افزایش داده است و بر این اساس به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی که بلافاصله بمباران خانه‌های مسکونی را متوقف نکند، ما بار دیگر بمباران تل آویو را از سرگرفته و آن را در تیررس موشک‌های خود قرار خواهیم داد».

 

ساعتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در مرکز غزه، یک فلسطینی و دخترش به شهادت رسیدند.در این حمله که در نزدیکی وزارت بهداشت غزه روی داد، دست کم 10 نفر مجروح شدند.

 

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است./فارس

کلمات کلیدی: فلسطین اسرائیل
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار